wtorek, 16 sierpnia 2016

Świat na papierze!



Z książką jest jak z człowiekiem, każda się od siebie różni. Pomimo przypasowania do jednej grupy każda jest inna, jedna może zaciekawić bardziej druga mniej.
Większość z nas chyba lubi w czasie wolnym usiąść w ulubionym fotelu z lekturą i kawą pod ręką. Książki  pomagają nam się zrelaksować a przy tym może popracować nasza wyobraźnia.
Literatura jest dość rozbudowana dlatego każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Jeżeli kogoś pociągają książki o tematyce kryminalnie niech sięgnie właśnie po takie, ktoś inny woli romanse także znajdzie coś w tej tematyce.
Warto kupować książki, bo zawsze można do nich powrócić. Dobrym wyjściem jest też wypożyczanie, jeżeli nie chcemy tracić pieniędzy na książki a wolimy wydać je na inne nasze zainteresowania.
Świat na papierze jest fantastyczny, tak uważam ja, niestety wiele ludzi woli obejrzeć film niż coś przeczytać. Fani książek wiedzą że w taki sposób widz pomija wiele interesujących faktów.
Nie ważne jaka tematyka lektury, najważniejsze aby odpowiadała nam samym.


Książka to już przeszłość?! Mam nadzieję że się z tym nie zgadzacie.
Wiele uczniów nie lubi czytać lektur a tu zdecydowanie się nie dziwię sama nie lubiłam niektórych z nich, ale jednak w ten sposób można zacząć swoją przygodę z książkami i później sięgać po coraz to kolejne, ale wybrane przez nas a nie nakazane.
Warto czytać i wszystkich do tego zachęcam :)


                                     
                                   
   

   

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia mi się podobają jak i post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Twój blog jest świetny i na pewno będę odwiedzać go częściej :)

      Usuń
  2. Zdjęcia są fenomenalne! Tak samo jak czytanie. Ja nie wiem, co robiłabym bez książek - uwielbiam je. :) Są moimi najlepszymi przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe zdjęcia :) Chętnie bym przeczytała książkę Red Lipstick Monster. Wydaje mi się, że w bardzo fajny sposób przekazała porady kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Ci się wydaję :)
      Ten poradnik jest świetny!

      Usuń